Loading color scheme

I Want You

in SOUL

Στο νέο podcast του Rock & Roll Circus Record Store, ο Άγγελος Κυρούσης  συνδέει ιστορίες, μουσικούς και γεγονότα σχετικά με την πορεία του θρυλικού κομματιού του Marvin Gaye μέσα στον χρόνο.

Από τον Nat King Cole μιμητισμό μέχρι τον ατόφιο και ξεχωριστό  Marvin, το ζητούμενο της αγάπης και του έρωτα, εκκινεί από το μεγαλύτερο πράγμα που μπορείς να μάθεις “Just To Love and Be Loved In Return” έως το “I Want You.. But I Want You To Want Me Too”. Η αμοιβαιότητα ως ανάγκη διέτρεξε ολάκερο τον βίο του Marvin Gaye, όμως αυτό είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία, μιας και εδώ είμαστε για την υπενθύμιση του 14ου studio lp του, και συγκεκριμένα για το κομμάτι που άνοιγε την πρώτη πλευρά, τιτλοφορώντας το δίσκο, το οποίο και ξέφυγε από τα σχέδια του Leon Ware για την ένταξη στο Musical Massage του.

Soul, Disco, Jazzy Bongos, doo wop vocals, το “I Want You” των Leon Ware και Arthur T-Boy Ross, κυκλοφόρησε με τον ομότιτλο δίσκο το Μάρτιο του 1976, ο οποίος επέστρεψε στην  επικαιρότητα διττώς το μήνα που μας άφησε, 46 χρόνια μετά.

Από τη μια, το εκτός “Mr Morale & the Big Steppers”,  “The Heart Part 5” του Kendrick Lamar χρησιμοποιεί ως όχημα και ουσία το τραγούδι του Marvin, ώστε να προϋπαντήσει το δίσκο του με αυτό το ετερόφωτο κόλπο  που ξεφεύγει από το στενό όριο του sampling. Ενός δίσκου που, ειρήσθω εν παρόδω, κουβαλούσε τέτοια προσμονή, η οποία λειτούργησε μάλλον διαθλαστικά ως προς την αποτίμηση αυτού.

Κι εκεί που η διαρκής επιβεβαίωση για το γεγονός πως η υπερβατική τέχνη του περασμένου αιώνα, επανέρχεται ή ακόμη-ακόμη απαιτείται ως ζωτικό στοιχείο της σύγχρονης παραγωγής, προκύπτει ένα ακόμη γεγονός για να οξύνει αυτές τις εντυπώσεις που χαρακτηρίζουν το χθες και το σήμερα. Έτσι λοιπόν, λίγες ημέρες μετά το video του Kendrick Lamar, και μια μέρα πριν την κυκλοφορία του digital υλικού του δίσκου του, ο επιχειρηματίας Bill Perkins πλήρωσε 15.3 εκατομμύρια δολάρια για το περίφημο έργο του Ernie Barnes με τίτλο “Sugar Shack”, το οποίο και κοσμούσε το εξώφυλλο του “I Want You”. Μάλιστα, ήταν τότε, το 1976, όταν και ο καλλιτέχνης ζωγράφισε ένα δεύτερο «αντίτυπο» του πίνακά του ώστε να εκτεθεί στο California African American Museum. Αυτή είναι και η κόπια που απέκτησε εσχάτως και ο Perkins, μιας και η original του 1971 κοσμεί το σπίτι του Eddie Murphy, στο Beverly Park της California.  Υπερβολικό ή μη, δεδομένο σίγουρα πια, ίδιον μιας εποχής που τρέφεται, ορίζεται και πορεύεται πολλαπλώς με τα πεπραγμένα των περασμένων ετών.

Ο δίσκος, το κομμάτι, και μερικά ακόμη λίγο-πολύ γύρω από αυτά, κι από την εποχή που ο Marvin ταλανιζόταν με την Anna Gordy (μέχρι να φτάσουμε στο ξεκαθάρισμα “Hear, My Dear”), είναι τα συστατικά μέρη για το νέο podcast του Rock & Roll Circus για τα My Podcasts του Avopolis.gr

Η συνέχεια στα ηχεία σας.

Rock & Roll Circus

Ανανεώνεται κάθε Παρασκευή:

Ακούστε τη λίστα στο Spotify

 
 
 

poweredbymixcloudpro