Label Focus: Sarah Records
-
in POP-ROCK
To label με τα κερασάκια και το κοριτσίστικο όνομα ξεκίνησε σε ένα υπόγειο στο Bristol κι έληξε με την κυκλοφορία 100 indie ποπ 7ιντσων και μια φεμινιστική και κοινωνική επανάσταση.
“… because when you were nineteen,
didn’t YOU ever want to create something beautiful and pure
just so one day you could set it on fire
and then watch the city light up as it burned?”
Βρετανία, 1987. Ο Bruce Willis στα βρετανικά charts. Η Thatcher τσαντίζει φοιτητές και μεταλλωρύχους. Οι εργαζόμενοι στις δισκογραφικές ζούνε με κοκαΐνη και Duran Duran. Σε μια ήσυχη γειτονιά στο Bristol η Clare Wadd και ο Matt Haynes ονειρεύονται ένα διαφορετικό κόσμο. Έναν μυστικό κόσμο. Τον κόσμο της Sarah Records.
Λίγο πριν τα κινητά τηλέφωνα, τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές στα σπίτια και το διαδίκτυο, την εποχή των τηλεφωνικών θαλάμων και των fanzine που μοιράζονταν χέρι-χέρι ή στέλνονταν με το ταχυδρομείο, σε ένα υπόγειο στο λόφο Blackboy αρχικά, και στη συνέχεια σε ένα σπίτι στο δυτικό Bristol, η Sarah Records κυκλοφόρησε 100 pop 7ιντσα και ανακοίνωσε το τέλος της με τη δημοσίευση μιας διαφήμισης στο NME and στο Melody Maker με το πιο εντυπωσιακό αξιοθέατο στο Bristol (γέφυρα) και τον τίτλο “A Day for Destroying Things”.